H εν όψει φωτογραφία έχει κάτι το αγγελοπουλικό, όπως βεβαιώνει ο καλός φίλος Γιώργος Παπαγιαννόπουλος.… Όμως πίσω από την ακινησία του πλάνου υποβόσκει μια ένταση, που σε κάνει να λες: Όχι, η φωτογραφία μπορεί να προδίδει τα δρώμενα, σε αντίθεση με το φιλμ - που αποδίδει την κίνηση των πραγμάτων. Και μετά το καταστάλαγμα στο φιλμ, έρχεται η τελική βεβαιότητα: Αυτή τη συμφορά κανένα φιλμ δεν μπορεί να περιγράψει, γιατί είναι πολυπρόσωπη, πολυεπίπεδη, δραματική στο έπακρο.