H εν όψει
φωτογραφία έχει κάτι το αγγελοπουλικό, όπως βεβαιώνει ο καλός φίλος Γιώργος
Παπαγιαννόπουλος.… Όμως πίσω από την ακινησία του πλάνου υποβόσκει μια ένταση,
που σε κάνει να λες: Όχι, η φωτογραφία μπορεί να προδίδει τα δρώμενα, σε
αντίθεση με το φιλμ - που αποδίδει την κίνηση των πραγμάτων. Και μετά το
καταστάλαγμα στο φιλμ, έρχεται η τελική βεβαιότητα: Αυτή τη συμφορά κανένα φιλμ
δεν μπορεί να περιγράψει, γιατί είναι πολυπρόσωπη, πολυεπίπεδη, δραματική στο
έπακρο.